sid 68 INVASION

Invasion - Dean Koontz

Nu är jag på sidan 68 i boken... helt otroligt. Inte att jag kommit till sidan 68 utan att boken är något så otroligt annorlunda. Den är skriven på ett levande sätt och man blir nästan rädd. Tänker inte avslöja något mer än att boken är sjukt läskig, och tydligen ska det bara bli värre och värre :O 
Det kanske låter sjukt, men jag älskar sådana här böcker. ÄLSKAR. 

Kommentar på baksidan: "Gripande, spännande, och triumferande i människosläktets mörkaste tid, ger Koontz (författaren) oss en småstadsthriller med en bit av domedagen inbakad. Dean Koontz ställer den fråga vi alla någon gång ställt oss själva: vad skulle du göra om du befann dig mitt uppe i en INVASION?"

Om ni inte kollar upp boken själva så skriver jag lite till om den när jag läst klart den. 

Püss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0