skit!

Precis när jag skulle ladda in bilderna från kameran så dog batteriet! KUL! Det kanske inte blir några bilder ikväll ändå.... :/ 
DenDarLinda
2009-07-04 @ 19:03:08
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Jag är tacksam för din kommentar, här kommer mitt svar till dig:



Är det något man kan lära sig av historien är att vi aldrig kan lita på makthavare. Tänk bara på alla judar som gick in i gaskammarna i tron om att alla tyskar var hederliga och duktiga människor som man kunde lita på.



Om man ska lita på myndigheterna så ska de ju först och främst vinna ett förtroende och inte fatta beslut över våra huvuden..

DenDarLinda
2009-07-09 @ 11:36:12
URL: http://dendarlinda.blogg.se/

Hejsan!



Jag vill tacka dig för att du deltog i debatten om fingeravtryck i passen! Din kommentar har betytt mycket för mig! Jag har nu fått en mycket klar bild av vad människor prioriterar i vardagslivet! Det var snällt av dig att ta din tid och skriva vad du tyckte. Det uppskattades verkligen!



Sedan vill jag även önska dig en underbar dag, DenDarLinda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0