23.53

Studenten närmar sig med stormsteg. Endast tre dagar kvar nu!! Jag känner på mig att jag kommer vara fett slut på fredag känner jag. Så himlans mycket som ska göras och fixas, pynta flaket, träna dans, fixa med albumet och bla bla bla. Idag satt jag och Isak tre timmar för att få ut bilderna + klippning av dem. Imorgon ska vi och Julia och Anna klistra och klippa ihop allt.

Imorgon är det den stora Vagantdagen. Ettorna och tvåorna spelar brännbollsturnering, medan vi treor kämpar för de sista poängen i tävlingen. Dagen startar kl 9.00 på västhagen med dans. Våran klass, TTD06, är först ut på banan. :P

Time to sleep.
Sweet dreams <3
Thilde
2009-06-10 @ 10:52:45
URL: http://edliht.blogspot.com

åh, nu snart smäller det! :D och jag håller med dig, det är galet mkt som ska fixas såhär dagarna före..



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0