En dag kvar!

Nu är det bara idag kvar! Kan knappt bärga mig! :D 

Fick lite studentvibbar igår när vi var hos Dennis på studentmottagning. IIIIH jag längtar!! För övrigt så har Sendelbach snyggaste lägenheten jag någonsin varit inne i. Helt sjukt! 

Idag är det en massa saker som ska fixas. Jag hade först tänkt åka till Bänkås för att hjälpa till med fixandet inför studentmottagningen. Men insåg i morse att jag inte skulle hinna. Jag måste idag göra klart albumet helt, men avslut, fylla i en del saker, skriva ut lite mer bilder osv. Sedan ska jag vara upp mot södraberget för att pynta vår lastbil och efter det blir det Party :) Jag får lägga på en rem helt enkelt! 

Igår satt jag, Julia och Anna i ungefär nio timmar med albumet. Runt 01.00 kom jag hem.. julia var gullig och skjutsade mig hem ^^  Igår hade vi även vaganttävlingar. Det gick nog hyfsat bra för oss tror jag :) Dansen gick suveränt medan de andra tävlingarna gick lite sämre. 

Jaja, nu måste jag skynda vidare. 

Heddå 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0