För jag har tagit studenten...

Ja nu var det avklarat! Nu är man fri och arbetslös! haha.
Fredagen var helt underbar och jag önskar nästan att man kunde spola tillbaka tiden och få uppleva dagen igen :P Vi studenter från Västermalm hade lätt bästa vädret av alla Sundsvalls Studenter, vår klass kom trea i Vagant och slapp med det gå ut sist på trappen, sjukt kul att åka flak och skrika bort rösten, studentmottagningen var helt underbar och partyt på kvällen var full fart. Jag blev så arg för att mitt huvud inte ville vara med bara... jag blev svimmfärdig och var tvungen att åka hem tidigare... :( 

Jag vill också säga tack till alla som kom och gratulerade mig och Julia och tack till våra föräldrar som fixat en kanonfest! Min älskade bror spelade och sjöng en låt till mig på kvällen, tårarna bara sprutade. Det var hur fint som helst :') <333

Adam knäppte bilder på mig och Julia på stranden i Bänkåsviken så det kommer upp bilder så fort de är redigerade och jag har kommit hem :)
För imorgon åker jag nämligen til Gran Canaria :D:D:D:D:D wihiii! Jag, Isak och hans familj bilar ner till Arlanda imorgon natt och sedan går flyget 6.30 på Tisdag morgon :) Det ska bli grymt skönt att få fara iväg och byta miljö.

Det kommer förmodligen inte bli någon uppdatering när jag är där men jag hoppas att ni trogna läsare inte ger upp! :)

Innan jag tar och sover tänkte jag bara meddela att jag lyckats få jobb i sommar :D Jag sökte först en massa jobb utan att få ett enda. Jag ställde in mig på att snåla med pengarna i sommar och så plötsligt så säger Julia pappa att de behöver lite hjälp med att flytta ett kontor i sommar, och vips så hade jag tre veckors sommarjobb!
Inte nog med det, jag kanske kanske har jobb i Stockholm i två veckor också! Inte illa! :)

Nä nu ska jag ta och sova. Måste upp imorgon för att fara till skolan och lämna in papper så att jag kan få ut Stipendepengarna som jag fick :) Två stipender fick jag. Ett för Engageman och ett för lyckade studieresultat :) Jag hade andra bästa betyg i klassen. Sen måste jag också hitta ett par flip-flops...

Jaja, sov gott people <3

Billie the Vision and the Dancers - Goodnight Sweetheart
(Denna låt sjöng Adam för mig när jag tog studenten, fast med litet omgjort text) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0