Hemma!

Hej alla människobarn!

Nu är jag hemma från en underbar vecka på Gran Canaria :D 
Ganska skönt att komma hem trots allt..
Jag har tyvärr inte hunnit redigera några bilder ännu men jag lovar, de kommer! 
Det har varit soligt och fint hela veckan och temperaturen har legat på runt 27 grader :) Olyckligt nog brännde jag och Isak oss redan första dagen xD Så nu flagnar vi.. fett nice.. eller...

Tänkte passa på, nu när jag ändå håller på, att göra reklam för min och Adams nystartade sommarblogg! Han har redan börjat skriva eftersom han gjorde den medan jag var bortrest i veckan. 

www.kurrtu.blogspot.com

LÄSLÄSLÄS

Jag kommer givetvis försöka uppdatera min egen blogg samtidigt :)

Nu blir det The Sims 3 och sen sova ^^

Püss <3

Thilde
2009-06-25 @ 00:03:43
URL: http://edliht.blogspot.com

Välkommen hem! :)



Tack för kommentaren på bloggen, vet inte om adam berättat, men jag och emma gjorde den kvällen efter att han åkt hem. Det var galet roligt :P



Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Op ku'rkor

Och andra konstigheter...

RSS 2.0